Möhippa

På lördagen var jag på möhippa, eller var med och höll i en möhippa kanske jag ska säga.

Två tjejer åkte och hämtade vårt utsedda offer kl 8. Dom kom hit för att äta frukost på Hotell Stenmans. Jag hade vaknat kl 06.30 fast jag inte behövde! Jag fixade och donade fram till dom kom vid strax innan kl 8. Fast vi hade gott om tid tyckte vi fick vi stressa iväg sen. Vi hämtade upp hennes systra på stationen för vidare färd mot Rosenlunds badet.

Åse fick massage medans vi andra bubblade. Efter bubblet badade vi temabastu, det kom in en karl och hällde på vatten med aromolijor på stenarna, sen viftade han runt med en handduk.

84340-124
Sen bar det av ner mot stan och Rådhusparken och lite målning.

Efter det gick vi till Sköna Jag för att bli sminkade hela bunten!

84340-125
84340-126
Så här snygga blev två, men alla blev såååå snygga.

84340-127
Nu bar det av till Bishops Arms för whiskyprovning, några testade. Bruden gillar nämligen whisky.

84340-128
Efter spriten åkte vi till Anna-Gretas för att av njuta Tapas.

Jag åkte hem vid 23 för jag glömde börja dricka, sen fann jag ingen anledning att börja vid 19 tiden.

Tycker dagen var väldigt lyckad, vet att även Åse tyckte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback