Min helg

I fredags eftermiddag hämtde jag min tvillingbror vid tåget kl 14.50.  Båda barnen somnade på vägen hem, men det passade mig perfekt. Jag hade tänk att vi skulle äta tacos när Fredrik slutade. A fick sig lite att äta innan barnen fick börja busa med honom. Jag åkte och handlade till tacosen. Ludvig var helt inne på att göra chokladbollar, så när Felicia och A gick ner till Vättern för att bada bakade Ludvig tomtenissebollar. Själv tyckte jag mest dom liknade andra saker.
84340-47

När  Fredrik kom hem så åt vi tacos på balkongen efter Bompa. Ludvig åt med god aptit, Felicia ville inte ha färsen.

Jag satt och scrappade till ScrapAddicteds månads paket för augusti. Få visa sidorna sen.

På lördagen var de full rulle på barnen och A med en gång, dom älskar sin morbror. Efter ett tag så försvann dom hem till W, så då fick A det lugnt. :O)

Jag hade spanat in cybercropen på Scrappiz på morgonen, där var en annons som passade min idé som jag fick här om dagen. När Felicia kom hem så passade jag på att fota henne i trädgården. In och skriva ut!
Jag hann på börja layouten, men inte göra klart den helt. För på höger sidan ska det vara en intervju med Felicia. Hon var dödstrött när jag hämtade hem henne från W. Vi åt efter Bompa även denna kväll. Det var tcå mycket trötta barn som åt. Det tog nog inte 5 min efter det att dom hade gått och lakt sig förrens dom sov.

Idag så fick vi sovmorgon! Jag gick upp vid 8 för att göra köttfärssås, den blir sååå god om den få stå och puttra en hel dag. Jag och A åkte till hantverksmässan i Hjo vid strax efter 10. Där var inte så mycket att titta på i år kände båda två, det var smycken som gällde i alla fall. Jag köpte ett nytt smycke till min mobil, et halsband, svampar i cernitlera till mor, ett par örhängen till M och en brosh till mor.

När jag vi åkte hem så ringde jag hem, då hade Felicia cyklat och ramlat och slagit i haka, knä och hand och allt annat på kroppen också.
Ringde och bjöd Å & E på pasta, E blev jätte glad.
Gjorde en fruksallad när vi kom hem. Efter det så intervjuade jag Felicia, med lite hjälp så kom hon ihåg mormor & morfars namn. Sitt eget namn skrev hon jättefint på pappret.

Å & E kom vid 16.30, alla njöt av att äta. Alla utom Felicia för hon hade ont i käken lilla stumpan.
Körde in A till tåget vid 18.
Fredrik tog en cykeltur med E när jag kom hem, barnen tittade på Bompa. Gjorde klart min layout till annonsutmaningen.



84340-49
har använt mig av:
Papper: FourZ Pink ~ Tutu Pink            
Sassafraslass: In Stitches ~ Bubbly            
Provo Craft: Rob & Bob Studio ~ Pink Scribble floral            
MODI
nk: Fluid Chalk ~ Chestnut Roan
Stämplar: Rhonna Farrer ~ Swirls                                        
~ Hearts & Stars
Alfabete: Cactus Pink ~ Wild flowers
Färg: MM Akryl ~ Eat your carrots, apricot, Sunsoaked & Espresso
Blommor: Forever flowers                 
~ Petite Petals ~ rosa
QK: RS-0440 löv
Övrigt: Deluxe designs ~Plain Janes Arrows # 1            
Papper från en skrivbok            
Knappar från Dress it up!

Dimensional Magic


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fantastiskt underbar LO!

Postat av: Lina

åh! Felicia - LOn är helt underbart underbar Anna! Härliga färger, kanonsnyggt!

Näe, ingen marknad på onsdag för min del, vi åker hem till småland på fm.
Däremot är jag hemma på tisdag :)

2006-07-10 @ 07:23:13
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Karin B

Jättehärlig layout! OCh chokladbollarna ser goda ut!!!

2006-07-10 @ 08:20:19
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Sanna - liljan_

Din LO är helt makalös! En riktig favorit, det måste jag säga! Så duktig Ludvig är på att baka! :-D
kramis

2006-07-10 @ 10:02:01
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Zarah

Ajaj, stackars Felicia! :( Trilla är inte kul!
Men så söt hon är - så lik dig! Samma pillimariska leende! :D

2006-07-10 @ 10:37:33
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: ninaerica

Den är såååå härlig, din FeliciaLO! :)

2006-07-10 @ 14:21:07
Postat av: Malin

Hihi, jag tyckte nog också att kakorna liknande andra saker :) Jättehärlig livlig LO!!

2006-07-10 @ 14:25:20
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Layouten är grym Anna!! Underbara foton och ett härligt tema! Kram Åsa

2006-07-11 @ 16:13:11
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Ellinor

Superläcker layout Anna! Jo jag fick gjort 3 layouter i helgen trots 20 timmars jobb. Fast det hade ju varit kul med mer...men det får bli nästa gång!

2006-07-11 @ 18:12:35
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/
Postat av: Anna G

suverän lo Anna!! Temat kommer definitivt att liftas!!
kram kram

2006-07-19 @ 12:16:09
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: TurnerSurveys

Congratulations on a job well done. Thanks

2007-12-24 @ 15:38:42
URL: http://www.turnersurveys.com/
Postat av: Abdullahigrete

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-04-26 @ 13:11:52
URL: http://abdullahigrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback