Helgens alster

Har nu påbörjat scanningen av helgens alster.

Scrapliftade Saras helt underbara Bjuda nallarna på fika, här är min version.

Helgens alster

Har använt mig av:
Papper: Criss Criss – Bubbelgum ~ Bubbel Gum & Posie Pink
                                                               ~ Lily White
                Washboard ~ Applegreen
                Bo Bunny: ShabbyPrinsess - Summer Picnic ~ Blossom, Punsch Dots & Lime Dots
Band: Bo Bunny ~ Summer Picnic
Tags: MM Tags maker ~ Square & Cirkels rims
Dek: MM Jump Rings ~runda
        MM Crystal Brads ~ Brights
         Prima blomma
         Heidi Swapp ~ Florals White large
         Bazzill Polka dot brads ~ Petunia
QK: Star Classic UC & LC
       Ginger LC
        Paige LC
       GB-020 Daisy GooseBumpz Outline GB-020
Knappar: Dress it up!
Garn: DMC
Penna: Gelly Roll
Ink: Fluid chalk ~ Orchid Pastel

Här har ni Saras:
84340-3

Har även scrapliftat en av IngyWings Lisas alster på PappRikas forum. Här är mina sidor.

84340-4

Har använt lig av:
Papper: Criss Cross – Bubbel Gum ~Pajama & Posie Pink
                                                                  ~ Lily White
                                       - Limeade ~ Key Lime
                Doodlebug ~ Dashing Daisies & Patch of Posies
Ink: Fluid chalk~Orchid Pastel & Lime Pastel
Knappar: Dress it up!
Brads: Lasting Imepressions ~Green Apple & Raspberry
QK: Calvin mini lånat av Lina

Här är Lisas sidor:
84340-5

Här kommer ytligare två sidor.

84340-6

Har använt mig av:
Papper: Orange Peel Vit

             Mono Blå ~ Admiral & Thypoon
             Trio Pomergrante ~Pomergrante
             Ki Memories: Color Theory ~ Blue Urban Linen
QK: Abigail Classic UC
1-1-10    Hjärta
Ink: Fluid Chalk ~ Blur Iris & Warm Red
Penna: Zebra Hyper Jell
Övrigt: Dimensional  på bokstäver och hjärtat


Sidorna är inspirerade av två annonser.

Gjorde två sidor till med dom är till min ena DT mamma. :O)

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Ååå vilka snygga LOs!!! Verkliga Anna-LOs i rena klara färger som man blir glad av. Du är så duktig på dubbla med många bilder. Det inspirerar mig! Kul att du har en blogg nu! Jag länkar till dig! ;-)

Postat av: Karin B

Snygga layouter du gjort! Hade helt missat att du blivit med blogg! Länkar den med en gång och hoppas du finns kvar här mer än två månader ;-)

2006-06-15 @ 22:33:44
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: ÅsaF

Läckra layouter!! Gillar speciellt smoothie, så härlig färgkombination!

2006-06-16 @ 10:18:42
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Zarah

Ren njutning att titta på dina LOs! :D

Jag hade missat att du har skaffat blogg! Jag som retade mig så på att det inte gick att svara i din blogg, när du lämnat så söta kommentarer - och så gick det! Vilken luring du är! Jag länkar, om det är okej?

:D

2006-06-21 @ 09:53:19
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jag är så stolt över att du liftat mig - den blev alldeles underbar din somriga Smoothie i trädgården!

Kram Sara

2006-06-26 @ 17:40:36
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback