Hemma igen!

Nu så har vi kommit hem till norra änden av Småland. Höll på att få spuck innan vi åkte. Ludvig behagade kissa i byxorna tre gånger på fm! Felicia började lipa för att Ludvig stängde av TV:n. Det var ok att han gjorde det, dom skulle ändå inte titta mer. Något som är skönt med sommaren är att packningen är sååå mycket mindre än på senhösten/vinten och tidig vår. Allt i klädväg är mindre att packa, det gick så smidigt så.
Vi han inte åka så lång tid innan puddingen somnade, sen dröjde det inte allt för lång tid innan pyttan följde honom i drömmarnas värld. :O)
Givetvis glömde jag att botanisera bland mors alla 16-20 knappburkar. Jo, hon har faktiskt så många, det är GLIS från IKEA. Alla är givetvis inte fulla, men några är det. Tänk vad många roliga knappar hon har där.

Barnen har badat i poolen sedan vi kom hem, först med Jessica sen med Filippa. Jag har burit in allt från bilen, men inte packat upp än. Sen har jag pillat lite på min layout som jag påbörjade innan alla åkte i söndags. Varför är dom inte här nu när jag behöver hjälp?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Å vad kul att du blivit med blogg Anna, den är sparad i favoriter :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback