HJälp det kliar!

Nu har prickarna börjat klia också!!!

Vaknade till liv vid 7.20. Då var Felicia upp och påklädd och satt och åt frukost!! Det har väl aldrig hänt förut!! Gissa om hon var laddad för utflykt idag?! Hon fick med sig plättar, socker till dom, kaka, bulle, kex, äpple och saft.

Hon och Fredrik åkte vid 8.30. Jag och Luvig gick ner och duschade mamma efter det att hon hade tjötat med Sanna på MSN en stund.

Sprayade ugnen med ugnen rent, den var i behov av det efter går dagens bak.

Lite mer tjöt efter duschen. Sen när vi båda var påklädda och hade borsta tänderna så byggde vi ihop hans tågbana med tillhörande väg. Sen fick tåget köra mååånga varv, mamman tog måånga kort på det. :O)

Scannade in lite layouter till Pappersbiten.

Köttbullar och makaroner ville han ha till lunch och sallad med majs i.

Vid 14 så fikade vi lite för att han inte skulle somna.

Vi åkte i god till dagis. Jag tänkte som så att med det här vädret så kommer dom hem tidigare. Kom dit vid 14.45. Dom kom inte förren vid 15.20!! Felicia hon bubblade när hon kom ut från bussen! Hon var så nöjd så!

Felicia tog sig en cykeltur när hon kom hem, Ludvig lekte ute han också.
Rätt som det var fick Felicia för sig att hon skulle äta klart sin matsäck som hon inte hade ätit upp! Ludvig blev ju sugen på sina plättar då. Mitt i allt detta kom Filippa hem :O) Jag och Ludvig åt spagetti och köttfärssås och Felicia åt färdigt sin matsäck.

Upptäckte att jag kan beställa foton via datorn igen! Det var alltså rauten det var fel på! Äntligen! Nu ska man bara hitta ett företag att beställa ifrån. :O)

Oj, oj vilken skillnad det blev i ugnen, den hade fått stå halva dagen och jobba för sig själv.

Har varit inne på Scrappiz en sväng, det var över en vecka senan sist. Fick reda på att jag hade missat en swapp jag har anmält mig på! Sista dagen var igår, så nu ska det göras swappbidrag mina vänner. :O)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att läsa om er dag! och härligt att datorn fixat till sig =)
Rekommenderar varmt framkalla.com - gjorde min första beställning därifrån förra veckan på megaförstoringar och är NÖJD!

Postat av: Birgermari

Very interesting & professional site.

2010-12-01 @ 08:22:35
URL: http://birgermari.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback