Midsommardagen

Sov kasst på natten tack vare min ljumske, fy för tusan vad ont jag hade!!

Steg upp vid 9 åt lite frukost och duschade. När Fredrik var och hämtade lådan, kassarna och drickat förberedde jag maten vi skulle ha med till landet. När den var klar kom Fredrik hem. Felicia och Ludvig blev jätteglada åt att träffa oss. Dom hade haft det jättebra med farmor och farfar. Midsommarafton hade dom varit på Årås kvar och dansat och ätit glass. Felicia hade träffat Agnes, båda hade blivit jätteglada.  Vi åt Krämig köttfärsgratäng vid 14.30, sen åkte vi faktiskt hem. Det var tänkt att vi skulle sova över, men jag vägrade med min ljumske. Barnen somnade ganska omgående där bak. 

Fredrik ringde Tobias och blev inbjuden att titta på fotboll. Vi lastade ut barnens kläder hemma och åkte direkt upp till Häggeberg.

Som alla vet så gick matchen ingen vidare, men vad brydde jag mig om det.

Tessan fårgade om vi ville vara med och grilla, det ville vi ju. Så jag åkte till Bankeryd för att handla lite mera mat och kött till oss.

Tobias stod vid grillen med den äran. Maten var super god grillad fläskfilé med stora pommes, sallad, min vitlökssås och tårta till efterrätt för dom som ville.

Vid 22 åkte vi hem, ännu en trevlig afton var till ända på Häggeberg.

Min ljumske då. Jo då den gjorde lika ont om inte ondare denna eftermiddag. Malin åkte ner och hämtade någon dunder pilla. Patrik var ganska så säker på att det var en muskelinflammation.

Kommentarer
Postat av: Sagströms

Du är grym, faan vad du hinner med!

2006-06-26 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback