Fortfarande sjuka

Här är det fortfarande sjuka barn. Ludvig är väl pigg och börjar få tillbaka aptiten, magen hans börjar så smått att må bättre. Felicia sov halva eftermiddagen igår, vilket gjorde att hon inte kunde somna på kvällen. Hon ligger och sover nu också,äter inte så bra än.

Satt och skrev ut skisser igår kväll igen, hittade ju inte dom jag hade skrivit ut innan.
Var inne på
Papir Gleder, ScrapRooms och Scrapbutikens forum och hittade en massa roliga skisser och några annonse. :O) Så nu är det bara att börja skissa och leta foton. Fårjag iväg beställningen idag hinner jag nog få den inna helgen från Framkalla, dom är ju snabba som vinden.

13.09
Ludvig har däckat framför en film, Felicia har vaknat till liv. Jag har suttit och ritat skisser till nya layouter, så nu är det bara framkallningen kvar. :O)

17.26
Nu så är fotona beställda, har jag tur kommer dom på fredag. :O)
Ludvig fick jag slita upp från sin säng, han ville inte vara vaken, han ville sova! Jag och Felicia åt kokt kyckling och ris till middag. Ludvig åt när jag äntligen hade fått upp honom ur sängen och fått honom lugn. Eller han åt 5 skedar, sen fick det vara. Ska se om dom små barnen vill ha lite smörgås nu, dom åt varsitt äpple nyss.

Kommentarer
Postat av: Cinapina

Hej...
Skickar dig en tanke...
Inte kul när barna är sjuka.
Än så länge har vi klarat oss här men det
är väl en tidsfråga.. Magsjuka finns i städer inte långt från oss..
Sen har grannen precis haft Influensa o varit däckat i nästan två veckor.. JISSES!!!
Hoppas verkligen vi klarar oss från det..
Hoppas nu dina små blir friska o pigga snart igen..
Det där med scrapping låter kul. Har aldrig testat..
Ha det så gott
Cina

Postat av: ÅsaF

Skönt att det går åt rätt håll nu! :-) Blir riktigt nyfiken på dina LO-planer... hoppas du får dina foton snaaaart så vi får inspiration av dig snaaaart! ;-)
Och jajajajajajaja, får väl göra en dubbel snart då... *fniss* Kraaaaam Åsa

2006-11-22 @ 21:03:12
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Sanna - liljan_

Hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll! Ser fram emot att få se dina nya skapelser! kram

2006-11-22 @ 22:16:33
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: VeronikaP

Hoppas att det snart vänder med sjukdomar för er!

2006-11-23 @ 16:23:22
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback