Helgen till ända :O(

Tack för alla gulliga kommentarer om mitt accordion album och trädgården.

Vad tog denna helg vägen egentligen?

Igår steg jag upp 05.27 för att sätta mig i bilen 06.03. Styrde kosan mot Floby. Pratade med Sofia på Pysselmyran om fartkamrorna som jag aldrig såg till, det var ju mörkt. Såg faktiskt inte en enda kamera, et blinkade aldrig till så då var det väl ok antar jag.

Kom fram 07.11 till Floby skola, fel sida på skolan var det. Kom rätt till slut, då var inte
Sanna där, ringde, hon var på intågande. När hon kom började det eviga bärandet. :O) Fram och tillbaka till släpvagen. Sen skulle allt packas upp. Vi blev klara i god tid innan öppning.

För att vara förta mässan i Floby kom det hyfsat med folk, 108 betalande tror jag dom sa att det var.
Jag frös hela dagen i alla fall, mina händer var lila till slut.

Jag och Sanna åt varsin pizza innan vi styrde kosan åt varsitt håll.

Barnen var vakna när jag kom hem, men dom somnade snabbt. Jag tog ett bad när dom hade somnat, Fredrik åkte in till stan med en kompis från Göteborg. Somnade vid 23.

Vaknade vid 06.30  av att Felicia inte vågade gå på toa när det var så mörkt, upp och var med henne på toa. Barnen gick ner och tittade på morgon Bompa och jag och Fredrik sov till 9.
Fredrik fick varsitt fars dags kort av barnen och praliner av mig. Egentligen borde han inget fått, för jag fick inget på mors dag!!
Jag och Felicia var och återlämnade ett par glömda byxor vid 10 tiden.
Åt scones vid 12. Felicia gick ut igen. Jag monterade lite stämplar jag köpte i helgen. Felicia kom i igen. Jag gjorde klart en layout och Felicia färglagde misslyckade stämplingar. Stämplade upp nya motiv.
Vi åt lite kalops som Fredrik hittade i frysen.
16.00 styrde vi bilen mot stan och bio. Boogat och Elliot eller något åt det hållet. Tyckte väl filmen var rätt ok. Bompa när vi kom hem, barnen nattades.
Packade tradera auktioner i mängder och mailade alla köpare. Inte lätt att maila när man får maila från webmailen, den vanliga mailen har lagt av :O(( Men jag kan maila och läsa den i alla fall.

Jag fixade askar till en swapp. Gjorde klart ett kort till en på jobbet. Färglagde lite.

Och nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Kristina Alritzson

Låter som du haft fullt upp hela helgen, men ändå hunnit massor!
Ha det så skoj med de nya stämplarna!

2006-11-13 @ 09:42:49
Postat av: Malin H

Wow tjejen! Det händer ju massor!!! Kul att läsa och titta på dina bilder!!! som alltid!!!
Superkul album!!
Ha det gott!! Kram Malin H

Postat av: Nicolayelle

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-01-23 @ 12:11:54
URL: http://nicolayelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback