Layouter från Scrappening!

Har ju inte visat mina layouter som jag gjorde på Scrappening! *fy på mig!!*

84340-310
Fotona kommer från vår vecka på landet i somras. Visste direkt vilken rubrik layouten skulle ha när jag fotade! Livet på landet *sjunger*.
Kanterna på sidorna hann ändra färg tre gånger innan jag blev nöjdare. Är fortfarande inte riktigt nöjd, men det kan ju inte bli hur tjockt som helst. Kanterna är målade med akrylfärg. Papper, knappar, rub-ons kommer från
Pappersbiten.

84340-312
Den här layouten var den sista som jag gjorde på träffen. Tänk vad lång tid man kan behöva för att skriva lite text ibland, det tog mig två veckor!
Scrappar kronolgiskt och försöker ha en layout från varje månad till barnen i deras album. Upptäckte att Felicia hade inte en enda layout från februari i sitt album. Papper och akrylfärg är från Pappersbiten.

84340-333
Den här layouten är från mitt berömda Röja-Felicias-rum-från-leksaker, här i scrappat format. Papperna kommer från Pappersbiten.
Tack för lånet av Disel Lina!

Jo förresten! En layout har jag visat! Det är denna.
84340-303
Papperna kommer från ScrapAddicted.

Har gjort en layout till, men den har jag andra planer för. *fnissar*

Upptäckte hur praktiskt det var att ha en DT mamma på en träff. :O) Man går och plocka blad dom nya papperna och skapar layouter till butiken.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh här är de ju!!! Dina underbara layouter! :-) Jag är så förtjust i dina teman Anna - för att inte tala om fotona!! Klockrent!
Och jag håller med om att det är praktiskt att vara på scrapträff med sin DT-mamma! ;-) Kramis!

Postat av: Kristina

WOW vad du har scrappat!Jätte läckra sidor.

2006-11-13 @ 14:50:42
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, du gjorde så mycket fint på träffen! gillar verkligen dina jätteförstoringar. och så kul (?) för feclicia att få två sidor om leksakerna och köket.

2006-11-13 @ 15:39:44
Postat av: Nicklasgabrielle

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-02-16 @ 07:56:48
URL: http://nicklasgabrielle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback