Tack snälla!

Tack snälla söta ni för kommentarerna om mina kort och layouter, dom värmer så gott i hjärtat ska ni veta. :O)

Igår kväll gav vår gamla hårddisk upp sitt liv! Satt och läste mailen via webmailen, det poppade upp ett fönster om att ett program var installerat och att datorn skulle stängas av om si och så många minuter, tänkte inte mer på det. Sen kom jag på! Herre gud! Om datorn stängs av så kanske den inte startar igen!! Jag som inte har sparat mina sista scanningar och foton från Zoom Browser!!! Tyvärr så var jag försent ute och daton startades om och kom ingen vart mer än i något läge där man fick olika alternativ, testade ett, det funkade inte. Lät datorn vara till Fredrik kom hem, han kunde han inget göra. :O( Som tur är så har jag sparat dom sista foton på en externa hårddisken. :O)


 

Kommentarer
Postat av: Kristina Alritzson

Nej, så trist att datorn la av och att du inte
hunnit spara undan det sista. Tur att alla kort
ialla fall fanns ngn annan stans.

2006-11-17 @ 11:36:03
Postat av: ÅsaF

:-( Skönt att du säkerhetskopierat så bra ändå!! Påminner mig om att senaste månaden inte finns på CD... Ha en go helg! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback