Vad hände med Ludvig?

Blodet på layouten är riktigt blod.

Lite bakgrund: Jag skulle till Sanna och hjälpa henne på Papperskraft i Partille. Jag åkte så fort Fredrik kom hem, barnen satt vid Bompa. Fredrik gick upp för att plicka ut sina linser. Felicia skriker att Ludvig har slagit sig. Eftersom Ludvig inte grät tog Fredrik det lugnt ner till gillestugan där TV:n står.  När han kom ner sitter Ludvig i soffan och titta på Bompa i lugn och ro. Fredrik ser då att det blöder kraftigt från hans bakhuvud. Då ringer han till mig och undrar hur långt jag har kommit på min färd, jag är en halvtimme hemifrån vid det här laget.  Jag sa åt honom att ringa till VC. Ringde hem efter en stund, då hade han ringt. Svaret från dom var att det fick han själv avgöra om dom skulle komma eller inte, Fredrik valde att stanna hemma.

Ludvig var ju inte ledesen först, han blev ledsen när han såg att det var blod påhandduken och pyjamasen.
Så här i efterhand borde han kanske ha åkt in för att få det sytt eller vad dom nu gör.

Kommentarer
Postat av: Tina

Lille skrottkillen! Så det kan gå!
kram Tina

Postat av: AnnaB

Uschiamej vad läskigt! Jag kan knappt titta på bilderna... Skönt att det ändå gick bra, jag hade nog fått lätt panik av allt det där blodet.

2006-11-29 @ 19:19:12
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Karin B

USch vad läskigt! Vad skönt att det gick bra!

2006-11-30 @ 23:03:46
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback