Mitt liv :O)

Pratade med en på jobbet om min konstiga känsla av att nästan hålla på att svimma hela dagen igår. Det var jättejobbigt, det kändes verkligen som om att vilket ögonblick som helst så skulle jag kunnat svimma. Nu gjorde jag inte det som tur var. Fick min mens igår, och jag hade ganska så ont, mer än vanligt.

Hon på jobbet trodde det hade något med blodtrycket att göra, och det är ju inte helt omöjligt. Har känt mig lite konstig idag, men inte alls lika mycket.

Har gjort klart en layout till
Pappersbiten idag, till november paketet. Tror jag är "färdig" med papperna, har inte riktigt bestämt mig än. Behöver framkalla mer foton i så fall.

Har nyss kommit hem från simskolan med Felicia. Nu är det lov!!! Ingen simskolan förrens den 7 november!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Anna då! Inte skoj att läsa att du inte mår bra.
Ni har ju haft ganska så mycket runt om er nu så kanske det är all stress som spökar? Men gå o kolla blodtrycket
Vi får mysa o slappa i helgen!
kram
sköt om dig!

Postat av: Tinafina

Men gumman! Hoppas att du mår bättre och bättre! Det ska bli så kul att täffas och tjöta och scrappa ihop!
Må så gott!
Kram Tina

2006-10-25 @ 00:20:58
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin

oh det låter hemskt vännen... hoppas att du känner dig bättre idag? du kanske borde "gå och kolla upp" det där? tänker på dig och hoppas att det försvinner... *kramar*

2006-10-25 @ 09:39:28
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Fy vad läskigt det låter! Håller med om att det nog vore idé att kolla upp blodtrycket. Hoppas att du mår bättre idag.

kram Annika

2006-10-25 @ 10:59:43
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback