Scrappening del 5

Nu orkar jag inte packa mer! Det jag har fått med det är med, det jag har glömt det är kvar hemma. Jag har i alla fall lycktas med det omöjliga, jag har fyllt min Fiskars väska!!

Vaknade 7.55 idag med lite lätt huvudvärk. Jag, barnen och en kompis till Felicia tog oss till kyrkan för lite samvaro.  Tyvärr ökade huvudvärken i styrka när vi var i kyrkan. Vi åkte hem 11.30 för tjejerna ville lika lite ihop. Tyvärr kunde inte E stanna kvar för jag hade redan tagit upp dagens lunch och då skulle det inte räckt. Vi gick, cycklade och kickade hem till E för att lämna av henne.
Hem och laga mat.

Barnen fick titta på film efter maten, då passade jag på att stämpla upp lite motiv. Hur ända in i baljan gör man för att slippa embossing pulver på hela skrivbordet och allt annat runt omkring?

Har läst i den nya scrapbooktidningen på svenska idag också, den landade i min brevlåda idag. Vad härlig att förstå allt man läser!! :O) Tog en huvudpilla mot värken sen, fattade jag deffinitivt allt jag läste. :O))

Packade lite också. Började packa ut i bilen. Sängen, madrassen, symaskinen och loppislådan har kommit ut så här långt. har packat ner pengarna som blev över efter Partillemässan, jo jag fick pengar över.

Nu på kvällen har jag packat det sista. Ska snart gå och lägga mig. Tänkte gå upp vid 6-6.20 för att duscha och hänga upp lite tvätt. Tänkte komma iväg vid 7.30-8 tiden. Kommer ju åka genom stan när alla göteborgare ska in till stan!!! *ryser*

Hej hopp i lingonskogen vi ses imorgon några av oss!

Kommentarer
Postat av: Lina

inte länge kvar nu!!!
Vi syns snart vännen!
kram

Postat av: Tina

Ha så skoj - jag är absolut inte avundsjuk... OK, bara liiite då! :-)

2006-10-27 @ 22:20:42
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Häääärligt Anna!! Hoppas huvudet är med imorgon! Vi ser fram emot att träffa dig! Vin och mysbyxor är nedpackade! :-) Kramar Åsa & Sanna

2006-10-27 @ 23:09:41
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: tanja

Hoppas att du har haft en riktigt härlig scraphelg!

Kram

2006-10-28 @ 22:23:40
URL: http://sakerattminnas.blogspot.com
Postat av: Gautesigrun

Great site. Good info

2010-05-06 @ 07:07:32
URL: http://gautesigrun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback