Skit dator!!!

Denna jäkla dator har jag god lust att hiva ut genom fönstet, stängt fönster så vi kan byta dom ;O)

Nu funkar inte mitt Paint Shop Pro!! Jag kan inte reparera, lägga in det igen eller ta bort det från datorn!!  Jag har provat att ta bort det via programmet, funkar inte. Jag har provat att ta bort det via datorn, funkar inte. Hur tusan ska jag då kunna få dit det!! Jag får kruppanfall! Igår startade den dessutom i felsökarläge.

Jag som har gjort en layout till den nya svenska tidningen, sista dagen att skicka in är imorgon. Ja, layouten är gjord och jag är nöjd med den.
 
Fick hjälp med att förminska layouten av söta snälla goa
Helene. Så nu är layouten inskickad och nu får man då vänta på att se om den kommer med eller inte. :O)

Så nu får ni inte se något från mig på ett tag. Ni får vänta till dess att Fredrik har ominstallerat allt i dumburken. Tror datorn är 4-5 år så det är dags att byta ut den, sen är det ju inte första gången som den puckar sig så här så något skit i den är det.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Gaaaaah! Så frustrerande! Hoppas Fredrik kan kurera datorn så du kan skicka in din LO!!! Kram

Postat av: Malin H

Oj. det är för ***** när sånt händer!!! Känner med dig och vet precis vad du menar....been there done that....hoppas att det löser sig!
Kram Malin

2006-10-08 @ 16:58:18
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: Tinafina

ja dessa datorer...tur att man har en gubbe som kan!!
kram tina!

2006-10-09 @ 11:38:26
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Aboutarsenal

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2008-01-05 @ 21:42:33
URL: http://aboutarsenal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback