Trodde jag hade fixat

Blev så glad igår när jag lyckades avinstallera PSP och lyckades installera det utan problem. Glad i hågen öppnade jag PSP, det var segare än segt och blinkade och höll på. Tänkte att då provar jag med att starta om datorn. Du fick skit appareten tupp juck fullständigt och startade om med ett meddelande om att datorn hade haft ett allvarligt fel. Grrrrr

Satte igång att börja bränna mina foton, kom inte så långt för vi hade bara en DVD skiva, Fredrik får köpa fler så vi kan få ordning på skiten igen.

Just nu startade PSP utan några större problem. Fast inte funkar programmet för det!!

Kommentarer
Postat av: elisabethp

jäklaskitdator!!! jag förstår dej!! Hoppas du kan rädda dina kort ifall den brakar ihop alldeles..

2006-10-10 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback