DT alster för Pappersbiten - Crate!

Min goda vän och till lika DT mamma var hos mig i helgen, Sanna hade turligt nog precis fått hem Crate papperna. Jag har frossat i dessa papper helgen lång. :O)

Layouterna som kommer är från vår semesterresa till Teneriffa i marsmånad. :O)

Denna första layout handlar om vår resa till Teneriffa.
image499
Materialet jag har använt är:
Papper: Bazzill Artichoke trio ~ Lima Bean & Artichoke
               Weave ~ Red Robin
              Crate: Zoom ~  Going, Wheels & Stop Light
Ink: Clear Snap ~ Dark Brown
Rub-ons: Chatterbox ~Typewriter
QK: Blossom grande
Brads: Do Yo ~Frappachio
             Bazzill ~ Bahama
Penna: Zig writer ~ Chocolate

Ser att jag har scannat dom i lika höjder, får göra om det sen.

Den andra layouten är vi har landat och kommir fram till hotellet.
image500
Materialet jag har använt är:
Papper: Bazzill mono Blå ~ Stonewash
                Artichoke trio ~ Lima Bean
               Washboard ~ Apple Green
               Crate: Brunch ~ Conversation & RSVP
Ink: Clear Snap ~ Dark Brown
QK: Studio Classic & Skinnimini
Dek: Scrap Works
Penna: Zig writer ~ Chocolate

Den tredje är från vår första frukost på hotellet.
image507
Materialet jag har använt är:
Papper: Bazzill Vit
                Pomegrante trio ~ Pomegrante
                mono brun ~ Pinecone
                Crate: Samantha ~Lilac (baksidan) & Snapdragon
Ink: Clear Snap ~ Dark Brown
QK: Abigail Classic
        Silouettte Swirls
Penna: Zig writer ~ Chocolate

Har fler layouter på gång, men har inte scannat dom.



 

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Så mycket fint du gjort Anna!

Postat av: tanja

Jättefina LO's Anna! Jag beundrar dig som ligger så à jour i ditt scrappande.

Kram

2007-04-30 @ 21:37:51
URL: http://sakerattminnas.blogspot.com
Postat av: malin

åh vilka härliga layouter Anna - du är fantastiskt duktig! *kram*

2007-05-02 @ 12:11:34
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Mette

Vilka jättefina layouter du har gjort!
Nu längtar man verkligen utomlands! :)

Kram
Mette

2007-05-02 @ 22:42:34
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback