ScrapliftCup 2007 Papir Gleder omgång 5

Hänger fortfarande med i Scrapliftcupen. :O)

Denna gången valde jag att lifta Tove Svartkjønnli - Even . Det jag föll för var pappersremsorna.
image475

Min lift blev så här
image476
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Smoothie Swirl ~ Coconut
Bahama Trio ~ Bahama
K & Company: Addison Blue ~ Teal & Green lace Flower & Garden swirls
Chipboard:Fancy Pants ~Soho swirls
akrylfärg: MM ~Chocolate
Li´l Davis: Metallic Shades ~Ice
Ink: Color Box ~ Dark Brown
Bling: Heiedi Swapp & MM
QK: Journal Grand

Materialet till denna finner du på
Pappersbiten.

Kommentarer
Postat av: malin

jättefin sida, gillar verkligen hur pappersremsorna lutar som brevlådan liksom... himla fint! *kram*

Postat av: Lina

kanonsnyggt Anna! Lite roligt att se alla snön, nu när vårblommorna lyser så fint ute
kram på dig!

2007-04-08 @ 21:50:35
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Zarah

GRYMT snygg lift du gjort!!

2007-04-27 @ 17:41:50
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback