Heidi Grace Paradise Point hos ScrapAddicted

Fick hem dessa mustiga papper från Heidi Grace. Visste direkt vad jag skulle göra med dom, så det vara bara till att sätta igång att fota här hemma.

image733
Skissen till denna hittade jag i Becky Higgins nya skiss bok.

image734
Det blev även en vinterlayout, eller Ludvig på skridskorskolan som han går på lördagarna.
Skissen till denna kommer från
Helene.

Fick ihop 2 kort också! Jag är dne som gör kort till de som fyller år, slutar, gifter sig mm på jobbet. Och nu så är det skolavslutning på torsdag och våra rektorer ska få en julblomma.
image736
Inspiration till detta korte hittade jag hos Agneta.

image737
Inspirationen till detta hittade jag hos Tussan.

Ni finner allt material utom bandet och stämplarna hos Jane på ScrapAddicted. Stämplarna kommer från Magnolia.

Kommentarer
Postat av: Jessica - tussan

Kul att du liftat mitt kort :O)
Och fint blev det.
Ha det bra
Kramis
Jessica - tussan

Postat av: malin

så mycket fint du har gjort, och skridskolayouten gillar jag lite EXTRA mycket... kanske för att is och skridskor ligger mig varmt om hjärtat (snart har du också en liten hockeyspelare där hemma hörru!) *kramar*

2007-12-18 @ 23:02:16
URL: http://mallafors.se
Postat av: Marie

jisses så mycket fint. Du är verkligen bra på att använda mycket mönstrat papper utan att det tar överhanden.

2007-12-19 @ 15:55:29
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Diane

Vílka fina kort du gjort! Jag har samma roll som du på mitt jobb och ska just till att göra ett kort till rektorn inför morgondagens avslutning.
Tack för inspirationen!

2007-12-19 @ 17:21:24
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback