Dom sista från Stockholm

Nu så har jag äntligen tagit mig i kragen och scannat in dom sista från träffen uppe hos Helene. Dessa är även gjorda för Pappersbiten.

Det är Felicias och Ludvigs julaftnar hos sin farmor och farfar.

84340-392
Material jag har använt:
Papper:
Bazzill trio Saguaro ~ Lizard
               Chatterbox: Gingerbread House ~  Gingerbread Stripe och Flowers
Akryl: MM ~ Cranberries
Chipboard: AMM ~ Chipboard monogram Alphabet
Ink: Fluid Chalk ~ Dark Brown & Chestnut Roan
QK: Vixen Classic
Stämplar: Sassafrass Lass ~ Doodled Bracklets

Skissen har LillaSara gjort

84340-391
Material jag har använt:
Papper: Bazzill trio Saguaro ~ Saguaro
               Bazzill Scalloped ~ Light sand
               Criss Cross Lady Bug ~ Candy Apple
               Basic Grey: Fruitcake ~ Stained Glass/ Orange Peel & Sleight Bells/Pine
Ink: Fluid Chalk ~ Dark Brown & Chestnut Roan
 
QK: Maddie Ann Classic, lånat av Helene

Skisserna är hittade på Papir Gleder


Kommentarer
Postat av: Karin B

Härliga layouter!

Postat av: Tinafina

Så läckra!! Skall ta mig i kragen någon dag och lifta en av dina lo´sar...Du är ju mästare på att scrappa med MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA kort!
kram tina

2007-02-11 @ 22:09:43
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin H

Tänk att få med så många kort!!
Jag tror mitt max är 4.....en gång...
Jättesnygga Anna!
Kram

2007-02-12 @ 23:00:07
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: Ita

Fick jätte mkt med inspiration att dina Lo´s. Gillar att du har med så mng foton utan att det ser konstig ut. Jag vill oxå ha med mng foton. Kommer med all säkerhet att återkomma hit och för att få mer inspiration!!!
Tack
Kram Ita

2007-03-03 @ 12:14:04
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback