ScrapAddicted mp februari

Åhh vad jag gillar Janes paket! Denna måanaden var inget undanntag. Det har hänt flera gånger att jag har haft en layout liggandens och intevat hundra med mitt pappersval. Då kommer Janes paket som en räddande ängel hem till mig. :O)
Denna månaden var det papper från Basic Grey och We are Memorykeppers plus ett paket med chipboardbokstäver från Making Memorie plus lite matschande cardstock.


84340-388
Här är det min man och ett gäng killar som provar ut vinerna som skulle drickas på nyårsafton.
Utöver mp har jag använt:
Ink: Fluid chalk ~ Dark drown
Rub-ons ~MM Heidi
Penna ~Gelly roller
Har hittar skissen på ScrapRoom

84340-386
Här är det Felicia som sjunger i kyrkan på 1:a advent tillsammans med sin kör och sina kompisar på kyrkansbarntimma och 5-år guppen.
Ink: Fluid chlak ~ Dark brown
Akryl: MM ~ Strawberries & cream
Rub-ons: Doddlebug
Blommor: Bazzill: Blossoms 2.5" ~ Precious
                               Bitty Blossoms 1.5" ~Chablis
Brads: Bazzill: Really big brads ~ Romance
            American crafts ~ Brown
Penna: Zig writer ~ Chocolate
Font: P22 Garamouche
En skiss av Queen Greek

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Vad roligt att dt-kittet damp ner som en skänk ifrån ovan..hihi..
Jättehärlig lo!
kram tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback