Jag lever, jag lever, jag leeeever!!!! *sjunger*

Jo då jag lever har bara haft lite mycket på programmet och inget att skriva i om i bloggen. :O)

När vi åkte hem i söndags från mina föräldrar tog vi Nissastigen hem, misstänker starkt att vägen till Bredaryd  inte var körbar. Man såg spår av träd som hade legat övre vägen mellan Unnaryd och Hylte, precis innan Holmenkurvan höll en skogmaskin på att ta bort träd från vägen när vi kom. Även på Nissatigen såg man spåren av träd som hade legat över vägen.

På scrapfronten har jag legat låg, har jobbat på min almanacka, ska sätta fast några sidor och stansa ut månadasnamnen och dekorera den. Sen har jag scrappat till
ScrapAddicteds februaripaket, härliga papper säger jag bara.

Har flyttat över dom flesta av mina stämplar till fästark nu, måste bara ha lite flera ark. Jag lade en beställning hos Poppes stämplar.

Sen har det snöat mellan 5-10 cm här idag. Barnen var ute i 3 h på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du MÅSTE dela med dig av din almanacka sen när den är klar! Är ju sååå nyfiken!!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback