Månadspaket från ScrapAddicited

Här har ni ännu ett underbart månadspaket från Jane! Denna gången var det papper från:

Mönstrade: Jenni Bowlin och Websters Pages
CS: White, Raven, Natural, Stormy, Reed
Dekos: Heidi Swapp XL photocorners och Ghost Shape Arrows

Av Jennies papper så skapade jag en piratlayout och smaschade sönder hennes romantiska papper. :O

Fotona kommer från vår resa till Teneriffa. Dom har piratjakt en dag på Miniland.
image580

Utöver MP har jag använt:
Scenic Route papper
Stämpel från Kortmakaren
QK
Penna

Den andra layouten är från när jag och barnen bakade stompar. Det är såååå gott, men vilken tid det tar!

image581
Utöver MP har jag använt:
Ink
Qk
Floss

Den sista är från när vi hade släktkals för Felicia.
image582
Utöver MP har jag använt:
Thickers
Jourling Spots
QK


Kommentarer
Postat av: Lina

vilka härliga layouter, 2 glada bagare blev min favorit! :) Jättesnygga papper

Postat av: MiaS

Tjusiga loer. Extra kul att se vad som scrappas med månadspaketet nu när jag också har börjat få hem det :-)

2007-07-01 @ 20:38:18
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Williamfrida

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-09-30 @ 08:38:14
URL: http://williamfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback