Felicia sjuk!

För första gången fick jag ett samtal från dagis om att Felicia var sjuk. Hade i och för sig sagt till i morse om att hon var hostig och att dom fick ringa om det blev värre. Men dom skulle ju besöka skolan idag, jag hade inte hjärta att låta henne missa det, som hon har längtat. Gjorde klart det jag höll på med på jobbet. Hon var pigg och så, men fyy vad hon hostade lilla pyttan.

När vi kom hem lekte hon och Ludvig ett slag innan dom gick över till F. Där var dom till 16.30 när jag hämtade dom för att vi skulle äta. Felicia skulle minsann inte äta, hon hade ju redan ätit 2 gånger idag!! Fick med mig barnen plus F. Dom var ute ett slag alla tre, sen kom Felicia in för att kissa. Då sätter hon igång och hostar så hon spyr, hon fick upp all maten tror jag som hon hade ätit innan på dagen.

När vi skulle äta pratade hon mest, hon åt lite. När det blev pyjamas dags tempade jag henne, visserligen i örat. Den visade 38,5, så inget mer dagis denna veckan. Får ringa VC imorgon så vi kan få något mot hostan. Få även avboka min tid hos optikern, få ta det vid ett bättre tillfälle helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback