Här händer det grejer!

Lade ut Felicias säng Kura på Blocket innan idag, innan jag åkte till jobbet. När jag kom hem vid 16.20 hade det ringt minst 10 samtal, några var samma. Det var två som hade talat in och dom var väääldigt intresserade av sängen! Hoppsan jag trodde inte det skulle gå så fort att få hennes säng såld, satte i och för sig ett bra pris 800 kr och då fick man madrass och en bäddmadrass på köpet.

Så imorgon får Felicia sova på en madrass på golvet i Ludvigs rum, spännande att se hur det kommer att gå. Har börjat tömma hennes rum ikväll. Det är nästan klart, det var ju inte sååå mycket att tömma. Jag tömde ju rätt bra i
september.

Så imorgon ska jag skruva ner sängen och plocka ut resten ur rummet. Dom som skulle köpa den kommer på eftermiddagen. Sa att Fredrik och Ludvig kan åka och köpa färg på lördag. Eller så kanske vi kan ta det via målarna som är här?!

På söndag ska vi i alla fall åka upp till IKEA och köpa en ny säng och resten till rummet. Hoppas kunna måla nästan klart hennes rum i helgen, det vore toppen, men kanske orealitiskt. Vill ju ha det klart till på torsdag när hon/vi ska ha släktkalas.


Kommentarer
Postat av: Karin Sörensen

Då har du lite att stå i nu syrran! :-)
Ska bli kul att se resultatet nästa vecka!
Kram!

2007-05-10 @ 09:52:26
Postat av: Lena S

Kolla med målarna kanske de kan fixa lite rabatt på färgen eftersom de håller på med ett stort jobb hos er....kul att det gick så fort att bli av med sängen.
/Lena S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback