Ny pump

Idag har det hänt grejor i huset. 07.13 ringer det på dörren, jag staplar upp och få på mig en morgonrock och går för att öppna. Får solen rakt i ögonen. Det var en av killarna som skulle jobba i pannrummet idag.

Vår varmvattenberedare (tror jag att det är) har vikt hädan så idag skulle det komma två killar och byta ut den. Samtidigt som dom bytte ut den skulle dom ta med den gamla oljepannan.

Så inte nog med att det har varit svinkallt i huset pga fönstermålning har vi varit utan vatten mer än halva dagen.

Dom fick vara 4 st för att få ut beredaren,den vägde visst övet 400 kg.

Här står dom gamla på vägen.
image549

Dom 2 nya sakerna är lika stora som pannan var, för dom står där den stod.
image550

Dom skulle komma tillbaka i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå gumman!
Inne o spanar...
Felicias vägg är skitsnygg!!!

Hoppas att hennes hosta avtagit nu.

kram /Karin

2007-05-16 @ 23:03:23
Postat av: Malin H

Det rasslar i det Stemanska hemmet ser jag!
Kul att det går mot sitt slut!!
Ska bli kul att se sen!!
Kram kram

Postat av: Dancing Stars

Nice site, cool background. toni.

2010-01-25 @ 14:24:15
URL: http://dancing-stars.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback