Svenska sommar

Min käre make var ute och tog något typsika svenska sommarfoton, ialla fall denna sommaren.
Jag har lagt micro beads på blombladen för att efterlikna regn, det syns inte så bra i scanningendock.

image652

image653
Material jag har använt:
Papper: Creative Imagination~ Honeydew Victorian
                Bazzill Rectangle Scalloped >white
                            mono Rosa ~ Petunia
Blommor: You Do~ Sorbet
Brads: Lasting Impressions~Raspberry
                                                   ~ Pearl
Floss:~ Pink
           ~ White
           ~ Lime
Knappar: Mod~ Winter Garden
Övrigt: Micro beads
            Heidi Grace: Heart Pins ~ Bubble gum
QK: Abigail Classic
       RS-0626 Tags

Har jobbat efter en av
Helenes skisser, närmare bestämt nr 75.

Kommentarer
Postat av: MiaS

Kul med regnkort! Har varit inne och kikat flera gånger och dina loer i 6x12 och 12x6, och fråga mig inte vilket som vad, är urläckra!

Postat av: Lillemor

Läckert var ordet! Vilka ljuvliga färger!
Ja, mässan var rolig men jag var så dödens förkyld...
Lillemor

2007-10-13 @ 18:52:09
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: ulrika

Hej Anna. Kul att jag hittade till din sida i cyberrymden. Tittade runt lite på dina fina alster men blev helt såld på er trädgård. Wow säger jag bara va läckert.
Kram från Ulrika som slavade hos Erikas stämplar i Partille:)

2007-10-13 @ 21:18:49
Postat av: Lavranssine

I recomend this site

2010-04-27 @ 09:57:00
URL: http://lavranssine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback