Min första 6x12

Så nu var oskulden tagen på 6x12! Snabbt och enkelt gick den att scrappa, skönt att inte lägga ner sååå mycket tid på en sida ibland. Ska göra var sitt album till barnen med glimtar ur vardagen.


image646
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Vit
               Scenic Route : Metropolis~ Butler Street
               Love Elise: Toby ~ Cloudy Day
               Creative Imaginations ~ Narratives ~ White line
Dek: Heidi Swapp~ Ghost shapes ~ Stars
         Ink: Clearsnap ~ Chestnut Roan
         Rub-ons: Doodlebug: Expressions ~ Swimming Pool small
         Stickers: American Crafts ~ Pajamas Felt
Penna: Zig Writer ~ Black

Edit.
Kom på igår att när jag hade stängt datorn att jag hade glömt att skriva från var skissen kom. Det är ju inte mindre än
Helenes skiss jag har jobbat efter.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Så kul att se dig scrappa "nya" formatet! Måste gå ursnabbt för dig som är van att göra dubblar :)Jättekul ide att ha små glimtar ur vardagen i detta fomat. Ska nog lifta den iden till stora tjejerna. Har redan börjat på litet bebisalbum i detta formatet till Hannes.
kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback