Basic Grey by Anna

Denna första layouten vållade mig stora problem. Jag kunde inte komma på vad det skulle vara för titel på layouten till en början, så layoten låg i en vecka på skrivbordet innan den blev klar.

Den visar när mina barn dekorerade årets pepparkakshus (eller förra årets).
image825
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono brun ~ Walnut & Java
                            mono Röd ~ Maraschino
                Basic Grey: Cupcake ~ Twister & Mac´n Cheese
Dekoration: Knappar: Doodlebug ~ Bumblebee, Limeade & Tangerine
Ink: Fluid chalk ~ Dark Brown
Övrigt: Pennor: Zig & Sakura
QK: Abigail Grand & Blossom mini
        KS-0474 Gingerbread house

Den andra layouten visar när barnen gjorde varsin ljuslykta med sockerbitar. Kan bara säga mycket lim behöver man.
image826
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Brun ~ Pinecone
                                       Grön ~ Leapfrog
                                       Corduroy~ Brilliant White
               Basic Grey:Sugared: Sweetheart
                                    Boxer~ Hipster, Commando & Cargo
Dekoration: Bazzill Cardstock strips: Just the edge ~ Guacamole
QK: Alfabet: Franklin Classic (utgått)
        RS-0145 Mosaic tail
        RS-0570 Sunscreen

Du finner allt material utom Franklin hos Sanna på 
Pappersbiten.


Kommentarer
Postat av: Falkingelin

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback