Illa, illa!

Nu har jag ramlat dit på Pro Makers, jag som inga skulle ha!!

Var inne hos Petra och kikade hur hon har det och hittade en kortskiss. Perfekt då jag hade ett kort som skulle göras. Det är premiär färglagt med mina PM. Kortet är till min systerdotter. Jag har valt motiv och Ludvig har valt papperna.

image817
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Orange Peel
                            Criss Cross
               KiMemories blommigt och Lace cardstock
               Basic Grey
Blommor: Prima
Stämplar: Magnolia, flickan
                   Kortmakaren, texten


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jättesött!!!!

Postat av: Evelina

Ursött kort!!

2008-04-06 @ 18:41:53
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback