Lite shopping i Marocko

Jag har scrappat 3 st dubbellayouter denna helgen och ett kort, kan inte visa allt än.

Håller på fotfarande på med mina Marockofoton, nu är de dock slut för denna framkallning. Det blev en snabb layout om en shopping tur på stan. vi var på jakt efter snorkel och cyklop till barnen, vilket vi också hittade på vägen hem. :O)
Vi hamnde i en affär där de hade hyllmeter med skor, det måste ha varit flera tusen skor i denna hylla! Vi köte tre par skor och en tunika där i alla fall.

image802
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Grå ~ Raven
                            Smoothie Breeze ~ Tropical
                             Orange Peel ~ Hazard
                                                     ~ Creamsicle
                 Scenic Route: Laurel ~ Sailmaker Lane
                                           Savannah ~ Rookery Road
                                            Background worn lined paper
Dek: Brads: All my Memories ~ Kiwi Green
                      American Crafts ~ svart mini och medium
          Frills: Doodlebug ~ Bubblegum
          Blommor: Prima ~ Rosa, oranga och röda
QK: Metro skinnimini
        KS-0245 nameplate

Skiss Becky Fleck, Page maps 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå vännen! Åh, vilket härligt papper med stjärnor på! Läcker LO!!
Har nog tänkt att anta din utmaning inne på scrapaddicted också...har börjat botanisera i mönsterpapperssamlingen :)

kraaaaaam /K

Postat av: LenaS

Underbara Loer som vanligt och ett jättetack för grattiset till min DT-plats!
kramis/LenaS

2008-02-25 @ 09:05:54
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: malin

nice.... som alltid :) stjärnpappret passar hur bra som helt - jättesnyggt vännen *kram* tack för att du tänkt på mig idag

2008-02-25 @ 21:41:48
URL: http://mallafors.se
Postat av: Monica

Åh, jag älskar det där stjärnpapperet. Vilken semester ni verkar ha haft! Jag skulle få beslutsångest av alla skor. Älskar skor, men kommer allt som oftast tomhänt ut ur skoaffärer...

2008-02-28 @ 00:29:17
URL: http://monnahs.blogspot.com/
Postat av: Petra

Va läckert!! Jag har också det där stjärnpappret, så tack för inspirationen. Hmm,jag är en skosamlare så jag hade blivit tokig i den där affären *ler*
//Petra

2008-02-28 @ 07:26:08
URL: http://petraspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback