Awards

Har fått inte mindre än 3 st awards på bara några dagar. Jag blir sååå glad för dom ska ni veta och förvånad.

Jag har fått av
Kristina, Malin och Ingela/Twister.

image777

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jaha vem ska jag då ge till?

AnnaB, en helt makalöst duktig scrappare
Badanka, tänk om man bara en liten % kunde scrappa så som du. :O)
Ellison, gud vad du är duktig. Synd och skam att skolan tar så mycket tid.
Zarah, skriver som en gudinna och scrappa lika vackert
Lina, tänk om jag kunde bara tjoffa på som du gör när du scrappar. Och vad skulle jag göra utan din kortblogg, När ska du uppdatera den förresten?
Lindzi, jag fattar inte vad du får alla idéer ifrån och all energi.
Tanja, när ska du börja scrappa igen? Inte för att det du stickar är ful. :O)
Helene, det du scrappar är som små konstverk.
Biggan, dina kort jag älskar dom!
Tussan, älskar din kort också!
Petra, du är sååå duktig kortmakare vet du det?!

Glömde ju dessa två tjejer innan idag.
Åsa, med dina underbara foton i fokus och dina snygga layouter till dom, mumma!
Camilla, du har sådan underbart träffsäkra texter till dina layouter.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ljuvliga, fina, bedårande Anna! *kramar på* TACK - och detsamma! DU borde ha kurser i dubbelLO-scrappande för såna som jag, som bara inte KAN! Därför utser jag dig till "you make my day-person" igen!! :D

Postat av: Lina T

du är ju bara för go du Annavännen!
kram på dig o många tackkramar! så glad jag blir
(kanske kommer en uppdatering i helgen ;) )

2008-01-17 @ 17:56:04
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Va söt du är Anna!! Tack!!
Jag inspireras massor av dig också och längtar tills jag får träffa dig igen! :-) Kram Åsa

2008-01-17 @ 20:21:31
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Biggan

Tusen tack för dina ord!! Uppskattas verkligen! Nu ska jag ta mig en tur på din blogg!

Biggan

2008-01-17 @ 22:36:45
URL: http://www.bigganed.blogspot.com
Postat av: tanja

Tack sötaste Anna, vad go du är!
Och vet du vad? Jag har faktiskt scrappat idag.
Inga LO's blev det men väl fyra små kort.

Kram

2008-01-19 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback