Marocko!!

Vill börja med att tacka för alla goá kommentarer angående mina layouter och mina kort. Jag blir glad i hela kroppen av dom! :O)

Nu så kommer det komma en ny följetång i min blogg, nämligen Marocko layouter! Så håll till godo här kommer den första, det är avresan som avhandlas.

image780
Material jag har använt:
Papper: Basic Grey: Oh Baby! ~ Blue Bonnet
                                                      ~ Rosebud
                                                      ~ Marigold
                                     Oh Baby Boy! ~ Matthew
                                                              ~ Cannon
                                                              ~ Preston
                                     Oh Baby Girl! ~ Natalie
Ink: Clearsnap ~ Dark Brown
Floss: Karen Foster ~ Vit
                                     ~ Ljus blå
                                     ~ Orange
                                     ~ Lime
Knappar: Foof a La ~ Clear
Pennor: Sharpe ~ Vit
               Zig Writer ~ Chocolate
QK: Abigail grand
        Vixen Classic
        RS-0626 Tags

Kommentarer
Postat av: Malin

jag förundras varje gång över hur BRA du får ihop många foton med mycket text UTAN att få det att se trångt eller rörigt ut. helt fantastiskt. jättesnyggt. som vanligt. :) *kram* (ja jag tror att det är det ballerinapappret som vi pratade om, men jag minns inte varifrån jag köpte det... inte från jane men kanske fr maria på collage)

Postat av: Marie

superfin! Du är så bra på att dokumentera så att man kan minnas inför framtiden.

2008-01-22 @ 18:16:03
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Noahrachel

Very well done. I enjoyed the site.

2008-08-20 @ 09:24:46
URL: http://noahrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback