Från Summerscrap

Här kommer 2 av 3 layouter från träffen i Halmstad. Har aldrig scrappat så lite som jag gjorde på den träffen. Det var helt galet trevligt sällskap jag hade runt bordet Lina, Malin F, Malin H, Annika, Camilla och Elisabeth, helt galet varmt i lokalen och en helt galen under bar mässa på övervåning. Så även om jag inte fick något scrappat så fick jag shoppat en hel del istället.

Här kommer det en layout där Felicia plockar vitsippor. Hon var hemma från skolan med öroninflammation. Kan säga att hon ville då inte alls plocka några sippor utan hon ville leka i skogen med brossan. Så dessa sippor är plockade under tvång. :O)


Nästa layout är från Ludvigs vårinsjuning på dagis, det var väl så lagom kul att stå där och sjunga tyckte han. Han sjöng i alla fall med till HV låten, alltid något. För ni förstår Ludvig gillar inte att sjung, det konstiga är att han ofta ofta går runt och nynnar och sjunger här hemma. :O)



Gjorde en dubbel till men den är till Pappersbiten så den får ni inte se än. Sen gjorde jag årets första julkort och det fårni också vänta på.

Denna layouten gjorde jag innan jag åkte på träffen. Det är om när Ludvig äntligen fick ärva Felicias inlines, som han hjade väntat på detta.

Skiss: Helene

Om ni undrar något över papper eller något annat får ni skriva en fråga eller två.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jättehärliga layouter Anna! Jag är så impad över hur du lyckas göra dubbla så snyggt. Kram!

Postat av: Petra/Paradise

TAck snälla du som erbjuder dej att låna ut din BIA! Men jag får låna FruH´s =) TAck iallafall!! glad

HOppas allt är bra? å att du haft en toppenhelg =)

VIlka toppenfina lo´s du gjort! Blev väldans förtjust i den översta =)

Må gott!



Kram Petra

2008-07-14 @ 20:54:16
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa.... de är såååå fina... och så kul vi hade i Halmstad.... hoppas vi ses snart igen kramar

2008-07-16 @ 07:57:56
Postat av: malin

ja det var jag ovan då...

2008-07-16 @ 07:58:19
URL: http://mallafors.se
Postat av: Nina

Jag har sagt det förr: Du ÄR drottningen av dubbellayouter. Alla tre här ovanför är tydliga exempel på det. Du är GRYYYYM! ♥

2008-07-16 @ 10:53:08
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback