Hemma igen från fallskärmsklubben!

Nu är vi hemma igen efter en vecka med helt underbart väder (nästan).

Jag har legat i solen och läst, spelat Bananjakten och Barn Yatzy. Jag har även fått soleksem (vad är det för dumt påhitt?). Jag har levt ett riktigt campingliv i husvagnen.

Barnen har badat i poolen som Fredrik satte upp i princip hela dagarna, deras klädsel har bestått av badkläder och badcepe.

Fredrik han har hoppat fallskärm så ilst han har orkat, tror han har gjort närmare 35 hopp denna veckan.

Vädret var ju si så där i början, men sen så smälde det till med besked. Alla har nästan flutit bort i värmen. Eftersom det är ett hoppfällt innebär det öppna ytor inga ställen där det är skugga. Svalaste ställerna har varit i hangar öppningarna och dörren mot alltanen på hangaren.

Min verklighet nu när jag kommer hem är denna. Första maskinen är redan på G.



Nu blir ni allt avundsjuka va?!?! hihi

Kommentarer
Postat av: malin

avundsjuk? hmm få se... NEJ :) inte det minsta - men strunta i tvätten och gå ut den vackra sommaren istället hörru kramkram

Postat av: Lindzi

Jag som älskar att tvätta och hänga tvätt... men det här. Nja...det var lite väl mycket. Good luck! ;-)

2008-07-29 @ 16:48:54
URL: http://lindzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback