Fy bubblan!

Igår var jag så effektiv att jag nästan blir rädd för mig själv.

*Promenad ca 05.30
*Gödsla gräsmattan ca 06.10
*Börja måla Ludvigs rum ca 07.15
Och så höll jag på. Jag fick måla 3 gånger med vitt innan jag blev nöjd. Sen kom det roliga, ränderna!! Hann med 3 ränder innan jag skulle möta Fredrik på IKEA. Där köpte vi en säng Odda, en gavel med förvaring Odda och 2 förvarngslådor till att ha under sängen även de Odda. Köpte även en dramaten och en badrock att ha i husvagnen. När vi kom hem blev det yttligare en rand målad.

Idag ska jag jobba till kl 16 så då blir det inte så mycket målat. Har i och för sig redan hunnit måla lite samt en prommenix. Nu ska jag måla en gång till. Ska hinna göra min utflyktsmat också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj oj, nu får du nog ta det lite lugnt ;)

Men det är härligt också att vara i farten!

Kram

Malin

Postat av: VeronikaP

Tjoflöjt vilken energi!! Jag är imponerad... :-)

Skicka över lite till mig också, kan behöva det känner jag!!

2008-06-25 @ 21:30:05
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Lina T

herrejissus! Här hinns det med grejer vill jag lova! Funderar på en ommålning av Elias rum nu i sommar, han vill gärna ha rött (favoritfärgen) men jag känner inte riktigt att det funkar så bra i ett barn/sovrum. Får klura lite

kram, vi ses snart!

2008-06-27 @ 22:20:00
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback