MP juni ScrapAddicted

Jag fick jobba med papperna från juni paket: Fiiina papper, häääärliga pappper.

På första layouten befinner vi oss på hustaket på vårt hotell på vår weekwnd resa till Trapani på Sicilien.
image844
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Gulf trio ~ Horizon, Pomegranate trio~ Rosey
              Color Conspirasy: Mundo Spices ~ Wasabi, Zingiba
              GCD: Lost in Paradise~ Sunset Silhouette, Paradise Flowers, Ledger Stripe
Overlay: Color Conspirasy ~ KatyKat- N
Dekoration: Heidi Swapp~ XL Ghost birds
Övrigt: Ink: Fluid chalk ~ Chestnut Roan
QK: Silhouette ~ Adorible Swedish
Skiss: Lily till 16/5

Även layout nr 2 är från resan till Trapani.
image845
Material jag har använt:
Papper: Bazzill vit, mono Grå ~Raven
               Color Conspirasy: MUndo Spices ~ Myoga, Zingiba
               GCD: Lost in Paradise~ Sunset Silhouette, Paradise Flowers
Overlay: Color Conspirasy ~ KatyKat- N
Dekoration: Heidi Swapp~ XL Ghost birds
Stämpel: Easer~ Skrivcirkel stor

Övrigt: Ink: Fluid chalk ~ Chestnut Roan
QK: Blossom mini
        Silhouette~ Gren Calling birds 0524 
        KS-0239 Ice cream cone
Skiss: Becky Fleck, Page Maps

Ännu en reselayout, men nu byter vi till Marocko och Agadir.
image846
Material jag har använt:
Papper: Bazzill vit 
               Colors Conspirasy: Mundo Spices ~ Wasabi
               GCD: Lost in Paradise~ Ledger stripe, Paradise Flowers
Overlay: Color Conspirasy ~ KatyKat- N 
Dekoration: Heidi Swapp~ XL Ghost birds
QK: Abigail Classic
       KS-0332 beack ball, cirkeln.
Penna: Zig Writer
Skiss: Morfen

Ett kort fick jag till också till en blivande 40 åring på jobbet,
image847

Fjärilarna är utskurna med Silhouetten.

Du finner detta underbra månadspaket på ScrapAddicted.

Kommentarer
Postat av: Lina

vilket grymme-kort Anna! Döläckert! o jättefina layouter! gillade verkligen upplägget på den översta! kramis

Postat av: Nina

Jag äääälskar det du gjorde med månadspaketet. UNDERBARA alster, Anna!

2008-06-04 @ 21:08:37
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback