Lace cardstock 1 - 2 - 3

Jag har jobbat med lace cardstock, det är kul!
Jag valde att förstärka mönstret på mitt, detta fallet med siffror. Layouten heter 1 - 2 - 3, så jag målde de soffrorna på cardstocken.

image811
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Orande Peel ~Splash
                                                    ~ Teal
                                                    ~ Red Hot
                                                    ~ White
              KiMemories: Pop Culture ~ Hop Scotch Reh Hot
                                                             ~ Gossip White (tyvärr slut i webshopen)
               det mönstrade pappret är ett gamalt papper i mina ägo.
Akryl: MM ~ Cranberry
Floss: Karen Foster
QK: Disel Classic siffror och procken över i
        RS-0485 Fasteners

Här ser man det bättre.
image813

Du finner materialet hos
Pappersbiten.

Kommentarer
Postat av: Erika

sweet! :)

Postat av: Tina J

Härlig dubbel-LO, du är snitsig på dem du! Är också hemskt förtjust i Lace cardstock och planerar att klä in halva hemmet i det..! ;-)

2008-03-18 @ 18:52:28
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: malin

rackarns snyggt hörru :) mkt läckert! *kram*

2008-03-18 @ 20:28:09
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback