Cosmo Cricket Girl Friday

Jag fick hem härliga papper från Cosmo Cricket Girl Friday. Det är dubbelsidiga papper i härliga tjejiga färger, men även med typiska tjejpapper kan man få till en lucialayout med killkänsla. Här är det Ludvigs avslutning i kyrkan med ett luciatåg, pyssel och tomtegröt.


Papper: Bazzill Kraft
Mönstrat papper: Cosmo Cricket: Girl Friday~ Sunday, Wednesday & Tuesday
Alfabet: American Crafts Thickers~Jewelry Box
Dekoration: Tomte som är ihop plockad av följande dies: Huvudet och händerna är från REV-0070 Paper Doll, kläderna är från REV-0135 Santa och håret är från REV-0073 Native American costumes
Övrigt: Journaling cards: Maya Road Sheer Scalloped Cards
Knappar: Creative Café
Band: Från mina gömmor
Skiss: Becky Fleck

Direkt när jag fick hem papperna visste jag har jag skulle använda dessa foton från vår Cypernsemester. Felicia träffade en tjej som hon lekte med hela veckan. Tjejen var från Stockholm, till slut pratade Felicia stockholmska med oss. De har ett roligt papper med bårder på höjden och liggandes. Best Friends passade perfekt till denna layouten, så där hade jag min rubrik. Det finns även ett papper med små journalingrutor och små texter, passade också perfekt till denna layout.

Papper: Bazzill Canvas Destinations~ Rio De Janerio
Mönstrat papper: Cosmo Cricket: Girl Friday~ Thursdays, Wednesday, monday, Tuesday, Borders & Elements
Dekoration: Band: Rob & Bob Studio
Knappar: Creative Café
Skiss: Becky Fleck

Vi fortsätter med Cypernfoton. Här är discodrottningen Felicia med sin kompis Johanna på dansgolvet och dansar till Lollo & Bernie´s minidisco. Även till denna layouten har jag utnyttjat pappret med små journalingrutor och små texter, en av texterna fick bli del i rubriken.

Papper: Bazzill Cajun trio~Foxy
Mönstrat papper: Cosmo Cricket: Girl Friday~ Saturday Monday, Friday & Elements
Alfabet: American Crafts Thickers~Jewelry Box
Skiss: Becky Fleck

Kommentarer
Postat av: Karin

Ooooh, så fina LOs!! Har ju haft förmånen att se ett gäng live också :)



Tack raring för dina in-puts om veckopeng på min blogg!! Låter vettigt o lagom tycker jag!



puss å kram /K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback