Kort tillverkning

Har håll på med lite kort dom senaste dagarna. Det är ju synd att påstå att det går speciellt fort med min tillverkning. :O))

84340-87
Detta ska mormor få på söndag så hon har 85-års kalas.
Stämeln är från Magnolia.
Div QK dies
Stickles lim
Målad med Distress

84340-85
Har gjort detta kort efter kortskissutmaingen på Scrappiz. Inte för jag tror att jag ska få några röster för det har jag inte få dom andra gångerna jag har ställt upp. :O)
Stämpel från Penny Black
Div QK dies
Målad med Distress
Band som jag har fått av Sanna
Lite stickles lim

84340-84
Detta kort fick svärfar idag när han fyllde år. Har liftat ett av Linas kort, ett kort som jag har i mina ägor. :O)
Stämpel från Penny Black
Div QK dies
Målad med Distress
Lite stickles lim

84340-86
Ett lika dant kort fast med annan text. Detta kort ska tandempiloten få som jag hoppade med i söndags.
Stämpel från Penny Black
Div QK dies
Målad med Distress
Lite stickles lim

Kommentarer
Postat av: Zarah

De är så FINA, dina kort!! :D

Postat av: Sanna - liljan_

Åhhh!! Helt underbara kort! Särskilt förtjust blev jag i det som du ska ge till mormor! Sååå vacker blomsterkrans och stämpeln blev jag verkligen sugen på!! kram

2006-08-09 @ 23:35:27
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lindzi

Jättesöta kort Anna! Gillar färgerna på det översta massor!

2006-08-10 @ 00:56:19
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Kristina

Ljuvligt underbara kort Anna!!!Helt ursöta!

2006-08-10 @ 09:43:00
URL: http://www.selhammer.com
Postat av: Martina

Vilka sötis kort du har gjort tjejen. Kram Martina

Postat av:

2006-09-28 @ 03:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback