Söndagen= fortsatt smärta

Hade fortfarnde lika ont i ljmsken, kanske något mindre men inte mycket.

Var tvungen att scrappa mina DT paket denna dag. Det sket sig från början. Det fanns inget bläck i skrivaren. Fick åka upp till PC City och handla, tog en rövare på vägen i hopp om att kanske MAXI kanske skulle kanske ha rätt bläck, tyvärr så hade dom inte det.

Var inne på Inter Sport och köpte Tiger balsam eftersom Patrik trodde det var en muskelinflammation eller om det var en stäckning, kommer inte ihåg så noga.

När jag skulle smörja in benet med balsamet så jag att jag hade fått några konstiga utslag i knävecket och på benet där jag hade haft ont och hade ont. Dom i knävecket såg ut som om en mygga hade kalasat 15-20 gånger. :O)

Väl hemma började jag skriva ut förstroringar, det gick trögt att scrappa, men till slut fick jag ihop 6 sidor.

Smorde in benet med balsamet innan jag gick och lade mig, det var dumt gjort, för tusan så varmt det var under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback