Scrappat för Pappersbiten

Har scrappat med dom nya papperna från American Crafts för Pappersbiten.

Vi befinner oss på Legoland.
image648
Meterial jag har använt:
Papper: Bazzill Trio Bahama ~ Jetstream
               American Crafts: Metropolitan~ Cab fare
Ink: Clearsnap~ Charcoal
Akryl: Ranger ~ Aqua
                         ~ Espresso
          MM~ Spotlight
Chipboard: Heidi Swapp~ Center of Attention
                     MM ~ Cheeky jigsaw
Dek: Floss: Karen Foster ~ Lime
         Knappar: Foof a La ~ Clear

Papperna hittar du i
shoppen akrylfärgerna är på väg hem från leveratören.

Här fortsätter glimtar ur vår vardag. idag är det söndagsbadet. Använde baksidan på ett av papperna som bakgrundspapper, smidigt med dubbelsidiga papper, passar perfekt till den mönstrade sidan.
image649
Meterial jag har använt:
Bazzill: Mono Yellow/ Orange ~ Cheddar
Papper: American Crafs: Metropolitan ~ Bistro
                                                                     ~ Patisserie
Ink: Clearsnap~ dark Brown
Stämplar: Love Elise ~ Jack & Abby
QK: Metro skinnimini


Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, vännen!! Så härliga sidor!! Gillar verkligen hur du scrappar er vardag, såååå underbara minnen att bevara...
Kram
/Helene

Postat av: Maria Masimov

hej hej!!
Jag är Malin Masimovs storasyster... Jag såg dig i fotokatalogen för Junedalsspåret, jobbar du på Torpaskolan? Vad gör du där?? Min dotter börjar nämligen där nästa år... Mvh Maria

2007-10-01 @ 19:09:52
Postat av: Karin B

Fina sidor!
Jag hoppas att jag kan komma iväg till götet i helgen så att jag kan träffa dig!

2007-10-01 @ 22:26:59
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: LenaS

Hihi kul att du hittat ett sätt att göra enkel-LOer på ;o), tack för tipset om ett "vardagsalbum" i 6*12, får se om jag nappar på det eller nåt annat och du dags att sy klart julkalendern till denna jul då ;o)
Tack för titten i min blogg!
Kramis/Lena S

2007-10-02 @ 07:38:30
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Laila

Jag gillar också dubbelsidiga papper. Det gör det hela extra kul att leka med.
Jätte kul med dom här vardagsbilderna som man så himla lätt glömmer annars

2007-10-02 @ 09:18:25
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Lina

snyggt snyggt Anna!
Näe, inte ses vi till helgen heller... Ska till syrran i Malmö på Ladies night och en härlig shoppinglördag...
kram

2007-10-02 @ 14:17:43
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Camilla W

Härliga layouter! Gillar verkligen vardagslayouter. Psst..Amy Butler väskan finns kvar på Twopeas, kostar strax under 300:- med frakt ;-)

2007-10-02 @ 18:10:35
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback