Basic Grey: Marrakech

På kvällarna var det minidisco med Bernie och någon av de tre små björnar.

Papper: Bazzill Kraft, mono Grå~ White & trio Pauly~ Pauly Poo
Mönstrat papper: Basic Grey: Marrakech~ Dragonwell, Cardamon & Green Tea
Alfabet: QK: Frankie Skinnimini
Dekoration: Knappar från mina gömmor
Övrigt: QK: Tag REV & Beads boarder

När det var ansiktmålning på MiniLand var det själklart att du skulle bli målad som Spindelmannen. Du var först ut så efter dig kommer det många små Spindelmän.  Spindelnäten är en mask från Tim Holtz som jag sprayade med utspädd Distress refill.

Papper: Bazzill mono Grå~ White & trio Pauly~ Pauly Poo
Just the Edge - Geneva
Mönstrat papper: Basic Grey: Marrakesh~ Cardamon & Dreagonwell
Alfabet: QK: Vixen
Dekoration: Band från gömmorna
Mask: Tim Holtz
Övrigt: Spray: Utspädd Distress refill

Papperna hittar du hos Pappersbiten.

Dessa två dubblar är två av dom totalt 6 dubblar jag gjorde på Linköpingsträffen i helgen.


Kommentarer
Postat av: Saawan

Wow vilken cool liten spindelman!

Postat av: Evelina

Åh vad coolt det blev med TH-masken! Skriver upp på önskelistan...



Kram sötnöt! ♥

2009-03-16 @ 15:51:07
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Nick / Helene Siermans

Hejsan



Javisst var det kul på träffen i helgen. Det var min första storträff och jag är helnöjd. Tänk jag visste inte att det var så många av ScrapAddicteds dt:ar som var från Östergötlands trakten. Jag är ofta inne hos er och kikar på allt fint ni gör. Gillade Lisebergs Lo. Det blev jättefint med de stora och små bokstäverna tillsammans. Vad är det för märke på de små?

/Helene

2009-03-17 @ 11:53:34
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Anna G

Tack för en trevlig helg även om jag svek er vid bordet denna gång :) Tack för lån av div revadies oxså! Tycker spindelmannen lo´n blev så läcker 6 dubblar på en helg det är inte illa pinkat det!!



kram kram Anna G

2009-03-17 @ 19:31:15
URL: http://annag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback