Två layouter

Har varit väldigt lat med att göra klart mina layouter jag gjorde uppe hos Helene i februari, men nu så tog jag tag i livet och gjorde klart två av dom i alla fall. Ska på träff i Linköping imorgon så jag får fortsätta när jag kommer hem.

Först ut är Ludvigs tandläkarbesök hos en tandhyginist.


Andra layouten är från mitt och barnens besök på Jul på Liseberg. Vilken dag vi hade. Först åkte vi tåg, ett överfullt tåg till Falköping, sen hade barnen sittplatser men jag fortsatte att stå pga av min plats inte var bredvid deras. Väl i Göteborg åkte vi spårvagn. Inne på Liseberg köpte jag varsitt åkband till barnen, de var lönsamt jäkla i gatan var de åkte. Felicia hade åkt så mycket så hon hade fått huvudvärk och somnade på vägen hem. Ludvig var pigg och glad hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: hedvig

Jag får så mycket inspiration varje gång jag tittar in här! ♥♥

Postat av: Morfen

De här har du verkligen överträffat dig själv med - hur snygga som helst båda två!!

2009-03-14 @ 17:53:19
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Läckra layouter Anna!! Kram Åsa

2009-03-14 @ 20:56:40
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var jättekul att träffa dig också!!

Hoppas du haft en rolig helg!

Vi får planera in en träff när jag är i Jönköping nästa gång, då kanske det kan bli att vi pratar lite mer. Det är ju lite svårt på en träff sådär när man sitter vid olika bord och är så inne i det man gör.

Kram Malin

2009-03-15 @ 22:06:10
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback