Mitt jobbliv

Nu är schemat ändrat igen, fast inte så mycket.

Måndagar 11-16 , passar bra visar det sig med dagis.  Dom ska ha sexårs grupp på eftermiddagarna
Tisdagar fm vet inga tider
Onsdagar 12-17 är fortfarande lika pissig

Vill få klarhet i varför det är sååå viktigt att jag jobbar onsdagar. Tydligen är det för att det är lättare med vikarie om jag jobbar tre sammanhängade dar?!?!
I min ögon är det vä bättre om man jobbar två och har ytligare en dag att bli frisk för att jobba på torsdagen.

Fredrik ska försöka ändra simtiden så han kan ta Ludvig till badet i alla fall. Felicia får allt skippa kyrkan.
:O(

Själv vill jag inte jobba nu, det är så jobbigt med allt känner jag. Känner ingen glädje över att gå dit.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh Anna så tråkigt att läsa... :-(
Skickar en STOOOOR KRAM!!!

Postat av: Sanna - liljan_

Gahhh!! Det är ju inte klokt!!!
Här kommer mååånga kramar från mig!!

2006-08-16 @ 21:01:51
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Hattifnatt

Men fy så tråkigt! Skickar många kramar och peppande tankar härifrån också!

2006-08-17 @ 18:46:02
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback