Oj, oj!

Kan nu avslöja en hemlighet! Jag har äntligen fyttat tillbaka till mitt scraprum efter nästan två månader uppe i vardagsrummet!! :O))

Hade en träff hemma hos mig två veckor innan midsommar, sen har jag av någon anledning dragit på att städa där nere, men nu så är det klart! Var ju tvungen att omorganisera lite eftersom jag hade köpte lite annan förvaring än innan jag flyttade upp mina saker. Har bara mina mappvagnar kvar där uppe i vardagsrummet.

Ska införskaffa ett vintrinskåp till mina stämplar, en lång bänkskiva ska byta ut mina två skrivbord mot ett. Har tänk att göra två arbetsplatser en för scrappingen och en för kortmakeriet.
I vintrinskåpet ska även andra saker få bo hade jag tänk mig. :O)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad härligt att få flytta tillbaka och det låter ju som om ditt scraprum är perfekt. Man får väl snart se bilder? :)

Postat av: ÅsaF

Åh va spännande Anna!! Ser fram emot bilder på rummet när förändringarna är gjorda. :-) Såg ju inte alltför illa ut sista jag såg bilder på det... ;-) Må så gott! Kram Åsa

2006-08-02 @ 16:46:51
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Anonym

Ojojoj, det tog lite tid men jag som var där på träffen vet ju hur mycket grejer du hade kånkat upp. Wow va bra ditt scraprum kommer bli! Måste snart komma och kolla!

2006-08-11 @ 18:08:36
Postat av: SannaM

ojojoj det var ju jag som skrev men glömde tala om det hahahaha

2006-08-11 @ 18:09:30
URL: http://sannasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback