Trädgård del 10 och helguppehåll

Igår höll  dom till på baksidan hela dagen.

84340-94
Dom har lagt matjord på den sista biten mot grannen nu.

84340-95
Dom har sparat min rabarberplanta fast jag inte har bett om det sötnosarna.

84340-96
Här ser man var den diagonala trallen ska ligga.

84340-97
Här ska min kryddträdgård vara.

84340-98
Här kommer uterummet och altandäcket ligga.

84340-93
Denna stenen ska vi ha mellan trall och altan och på framsidan.

Jag bjöd dom på mortotskakan som blev över igår från mamma partyt.

Sen var jag så ytters vänlig och sa att dom kunde äta sin middag inne eftersom regnet var påväg över Vättern när vi skulle åka in till stan. Det regnet som kom var inte nådigt åskan dånade och det öste ner.

Kom på idag att jag blir nog inte av med på yttligare tre veckor!! Jag hade fått för mig att det var bara två veckors jobb kvar, hoppas det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback