DT layouter för Jane

Här kommer mina DT layouter som jag har gjort åt Jane på ScrapAddicted.

Det var ett underbart paket att jobba med.

Min första layout blev en tillbaka blick i Felicias liv. Dessa foton kommer dagen  innan hennes 3 årsdag. Hon och sin älskade Ansie var nere vid sjönen (Vättern) och kastade sten. Efteråt tog dom det lite lugnt och låg och pratade på stenarna.
84340-338
Utöver paketet har jag använt:
Ink: Fluid Chalk
QK: Abigail
       Accents

Layout nr 2 blev om Felicias utflykt till lekplatsen på Bågskyttevägen en regnig fredag i oktober. Vi tog med oss en stadig picknick för att mamman skulle slippa laga lunch när vi kom hem.
84340-339
Utöver paketet har jag använt:
Bazzill: Scallop papper
Ink: Fluid Chalk
QK: Studio Classic
        Large photo fasterner
Brads: SEI

På min sista layout vet jag inte vad som tog åt mig!! Började riva ut ett mönster  ur det av papperna!?! Knapparna kom dit för jag blev så inspirerad av Malenas utmaning på ScrapAddicteds blogg.
84340-340
Utöver paketet har jag använt:
QK: Blossom
        Accents
Knappar: Autumn Leaves Foof a La ~ Play Times
BossKut: Fancy Flourish #0730
Ink: Fluid chalk
Blommor Prima Got Flowers?

Finns inte någon QK produkt hemma kan Jane alltid beställa hem om det finns i sortimentet.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åååh, vilka fina layouter! Du är otrolig!! Är så impad över att du bara scrappar dubbla hela tiden!!
kram på dig!

Postat av: Lina

Vilka härliga layouter Anna! O de där bokstäverna är ju kanonfina! vad är det för några?

kram vännen!

2006-12-01 @ 22:42:39
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Hanna

Jättegulligt. Du är jätteduktig!
Jag undrar också vart bokstäverna är ifrån.

2006-12-03 @ 20:02:43
Postat av: Malin H

Wow!!! Här har det skapats!!!
Verkligen läckra Anna!
Kram

2006-12-03 @ 21:51:06
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback