Lever!

Vill bara säga att jag lever även om jag inte har någon röst för tillfället. var lite hes när jag gick till jobbet vid 10.30. Klockan 12.30 var rösten borta!! Gick hem kl 14, det är en fördel om man kan prata när man jobbar på fritids. :O)

Började göra julkorten igår eftermiddag, det var ju bara en vecka till dom ska skickas. Gjorde 11 igår. Ikväll har jag också suttit, och idag fick jag ihop 14 st, så nu är hälften gjorda. Ska vara hemma från jobbet imorgon och vila rösten, får försöka vara lite effektiv när barnen är på dagis.

Kl 07 ska vi titta på luciatåg, så nu ska jag gå och nana. Ska bara plocka frma barnen kläder till morgondagen.

Tack för kommentarerna om min senaste layout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback