Hoppsan!

Har ju glömt att lägga in mina DT layouter för ScrapAddicted! Fick ihop två dubbellayouter och ett kort med juli månadspaketet.

84340-34
Förutom papperna i paketet har jag använt mig av:
Ink: Fluid Chalk ~ Dark Brown
Dek: Basic Grey: Jumbo Bookplates ~ vit
Knappar: Foof-a-la Going Places Cllection & Summer Collection
QK: Studio Classic UC
        Studio Skinnimini LC
Övrigt: Retro Flower punch jumbo och medim
            Dimensional Magic på bokstäverna

84340-33
Förutom papperna i paketet har jag använt mig av:
Criss Cross Lily White ~ Creme Puff
Ink: Fluid Chalk ~ Dark Brown
Brads: Lasting Impressions~ Green Apple, Peal, Mango, Raspberry & Boardwalk Blue
Pennor: Zig Writer Brun
               Soufflé
84340-35
Förutom papperna i paketet har jag använt mig av:
Bazzill mono Blue/Violet ~ Grape
QK: Paige mini
       divserse figurer

Sammanfattning av detta månadspaket är att jag hade inga roliga foton till papperna, hade väldigt lite foton hemma.
Cirklarna på KI pappret var väldigt roligt att följa upp med bradsen, det blev snyggt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tror att det här är mitt allra första besök hos dig :) Vilka fina dt alster du gjort! Har inte sett dem på mysbebbescrap-listan.

Postat av: Malin

Vilka fina saker du skapat! Gillar speciellt pyssellayouten, den är underbar!!

2006-07-04 @ 20:35:51
URL: http://epona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback