Layouter för Pappersbiten juni månadspaket

Har ju glömt att visa layouterna jag gjorde av juni månadspaket för Pappersbiten.

84340-40

Har använt mig av:

Papper: Hillary trio ~ Parakeet            
Mono röd ~ Marashino            
Junkitz: Flower Ful ~ GarlandInk:
Fluid Chalk ~ Chestnut Roan
Band: Från Pappersbitens bandpaket
Dek: Ribbon Slide: Maya Road ~ Flower in Flower       
Brads: MM Brite  mini
QK: Studio Classic UC       
Sunshine mini       
RS-0349 Flower DooDads
Penna: Zig Writer ~ Chocolate


84340-37
Har använt mig av:

 Papper: Orange Peel~ Lipstick             
Junkitz: Flower Ful ~ Dots, Stripes & Big Flowers             
Trio Saguaro ~ Lizard              
Bazzill Vit
Ink: Fluis Chalk ~ Rouge                          
~ Olive Pastel
Alfabete: MM Gameboard ~ Sadie
Övrigt: Dimensional Magic


84340-38
Har använt mig av:

Papper: Bazzill Vit

              American Craft: The Goods ~ Jumpe Rope
Band: Från Pappersbitens månadspaket
QK: Punctuation Die Set 3-6-DS12       
Tab Die Set 2-6-DS11 & 3-6-DS11
Ink: Fluid Chalk ~ Chestnut Roan
Penna: Zig Millenium 05
Brads: MM~ WC Brite mini
Övrigt: Pilar avritade från BG Undressed chipboard hardware

            Dimensional Magic



Kommentarer
Postat av: Lindzi

Är så impad av att du har 16 (!) foton på en dubbel. Min favorit blev smoothien i solen. Vilket härligt ljus i fotona! Du har verkligen fått fart nu! :-D Kram

Postat av: Sanna - liljan_

Hur sjutton har jag lyckats missa att du har en blogg?? Nu är den tillagd på min blogglista och jag kommer att kika in ofta! :-D Underbara layouter, gillar verkligen sidan med alla foton från Felicias 5års dag. kramis!

2006-07-07 @ 10:36:42
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ulrika

Wow, Smoothies-LOn är verkligen helt fantastisk! Älskar färgerna!

2006-07-07 @ 13:59:00
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se
Postat av: Epona

Wow! Dina LO:s känns så levande och livliga och så fina!

2006-07-07 @ 18:54:41
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: Malena

Va kul att se dina layoute ihopklistrade. Nu vet jag var jag ska gå för att se de ordentligt. Det blir liksom inte samma sak när det är två separata. Du är så duktig och inspirerande!!!

2006-07-08 @ 09:09:41
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback